قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / ورزش و تناسب اندام / 7 قدم برای فعال کردن هورمون کاهش وزن !

7 قدم برای فعال کردن هورمون کاهش وزن !


7 قدم برای فعال کردن هورمون کاهش وزن !

چگونه وزن خود را پایین بیاوریم

 
افزایش وزن تنها به دلیل کالری و کار نیست.حتی هورمن ها هم نقش مهمی را ایفا می کنند و برای تعادل و تنظیم هورمن ها سعی کنید استرس نداشته باشید و از خوردن شکر و کافئین خود داری کنید.

تنظیم هورمون های بدن برای کاهش وزن 

هورمن تیروئید ، کورتیزول یا استروژن اگر تنظیم باشند سلامت بدن را حفظ می کنندو اگر نه باعث افزایش وزن می شود.
 
نکته اول: مصرف زیاد غلات روی تیروئید تاثیر می گذارد و اگر مصرف آن را کم یا متوقف کنید تیروئید به حالت نرمال بر می گردد.
هورمون کاهش وزن

نکاتی موثر برای تنظیم هورمون های موثر در کاهش وزن و جلوگیری از چاقی

 
نکته دوم: در واقع شکر نقش مهمی را در چاقی دارد سعی کنید مصرف آن را محدود کنید.
 
نکته سوم : وقتی مضطرب هستید بدن شما کورتیزول زیادی برای مقابله با اضطراب آزاد می کند و به همین دلیل مجبور هستید ناخواسته کالری مصرف کنید.
 
نکته چهارم: حتی مصرف زیاد کافئین سطح کورتیزول را بالا می برد ، پس از این جهت از مصرف کافئین صرف نظر کنید و سعی کنید استرس را کاهش دهید.
 
نکته پنجم: سطح استروژن هم روی چاقی تاثیر می گذارد و مصرف سبوس ، گوشت ، روی تنظیم استروژن موثر است.
 
نکته ششم: سموم موجود در لوازم آرایشی ، غذاهای کنسروی و محیط پیرامون روی تستسرون تاثیر می گذارد و باعث چاقی می شود.
 
نکته هفتم: مصرف زیاد لبنیات روی هورمن های بدن تاثیر می گذارد و سریعا باعث چاقی می شود ، سعی کنید مصرف لبنیات را کاهش دهید.

منبع : نمناک

درباره farid golmohammadi

فرید گل محمدی هستم مدیر سایت نگاه نو ,همیشه دوست داشتم یه سایت جامع و کامل داشته باشم , از این رو تصمیم گرفتم این سایت رو راه اندازی کنم.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه کامل و خصوصیات جالب از “فرشید اسماعیلی”

عکس و زندگینامه فرشید اسماعیلی نام :فرشید نام خانوادگی :اسماعیلی تاریخ تولد :4 اسفند 1371 …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *